Jak si poradit s vytrvalými Call Centry
Call Centra jsou organizované skupiny lidí, které operuji vcelku jednoduše, snaží se dělat jednu hlavní věc. Snaží se vás udržet vás na telefonu tak dlouho, dokud se jim nepodaří docílit svých cílů A i když se tyto cíle mohou být u každého call centra jiné, dvě fakta se bohužel objevují u všech call center na světě: Nepřestanou vás otravovat, dokud jim buďto nedojdou přesvědčovací možnosti, nebo dokud nedosáhnout svých cílů. Toto (hlavně druhý fakt) dělá z call center opravdovou obtíž.

K tomu, abychom je možná lépe pochopili bychom se možná mohli něco dozvědět o celkovém konceptu call center.
Jak funguje Call Centrum
Call Centra vznikají vcelku jednoduše. Vše co potřebujete je kancelář, pár lidí, kteří pro zisk udělají cokoliv a nějaké základní vybavení. Sežeňte všechny tři položky a je hotovo. Nejhorší částí je, že i když se nějaké call centrum podaří zavřít, vznikne další, které jej nahradí.
Pravdou ovšem zůstává, že ne všechna call centra jsou nutně špatná. Existuje celá řada legitimních call center, která jsou stavěna okolo existujících a legitimních produktů a která mají pomoci zákazníkům s řešením problémů. Pokud se dostane do styku s těmito call centry, je pravděpodobné, že se budete muset vypořádat s několika otravnými faktory, ale žádný z těchto faktorů není nějak dotěrný či dokonce ilegální. Otravné faktory jsou v našem slovníku komplexní menu, extrémně dlouhá čekací doba a časté přesouvání od operátora k operátorovi, což často znamená, že musíte stále dokola opakovat informace, které jste již někomu předal.
Ovšem těchto center je bohužel minimum. Většina jich operuje jen za účelem podvodu. Tyto centra fungují jen pro to, aby vás donutila zakoupit produkty či služby, které nepotřebujete a mnohdy ani nechcete. Tyto společnosti se neštítí ničeho, pokud jde o zisk. Operátoři budou agresivně zdvořilí, budou útočit na vaši nejistotu, budou volat několikrát denně či vás budou přímo šikanovat. Operátoři musí prodat určitý počet produktů, nebo se ocitnou bez práce. Díky tomuto faktu je na pracovníky vyvíjen nesmírný tlak.
Budoucnost Call Center
Zeptejte se kohokoliv, kdo kdy pracoval v call centru jaké to bylo. Většinou odpoví, že naprosto příšerné. Budou vám popisovat dlouhou pracovní dobu, minimální plat a naprosto extrémní tlak, který je na ně neustále vyvíjen.
Bohužel se to v blízké budoucnosti asi moc nezmění.