Zpětný vyhledávač telefonních čísel pro Českou Republiku Kdo volá? Kdo volal? Ohodnoťte telefonní čísla a varujte ostatní.
  • Důležité
  • OK
  • Neutrální
  • KO
  • Teror

Jak si poradit s vytrvalými Call Centry

Call Centra jsou organizované skupiny lidí, které operuji vcelku jednoduše, snaží se dělat jednu hlavní věc. Snaží se vás udržet vás na telefonu tak dlouho, dokud se jim nepodaří docílit svých cílů A i když se tyto cíle mohou být u každého call centra jiné, dvě fakta se bohužel objevují u všech call center na světě: Nepřestanou vás otravovat, dokud jim buďto nedojdou přesvědčovací možnosti, nebo dokud nedosáhnout svých cílů. Toto (hlavně druhý fakt) dělá z call center opravdovou obtíž.

K tomu, abychom je možná lépe pochopili bychom se možná mohli něco dozvědět o celkovém konceptu call center.

Jak funguje Call Centrum

Call Centra vznikají vcelku jednoduše. Vše co potřebujete je kancelář, pár lidí, kteří pro zisk udělají cokoliv a nějaké základní vybavení. Sežeňte všechny tři položky a je hotovo. Nejhorší částí je, že i když se nějaké call centrum podaří zavřít, vznikne další, které jej nahradí.

Pravdou ovšem zůstává, že ne všechna call centra jsou nutně špatná. Existuje celá řada legitimních call center, která jsou stavěna okolo existujících a legitimních produktů a která mají pomoci zákazníkům s řešením problémů. Pokud se dostane do styku s těmito call centry, je pravděpodobné, že se budete muset vypořádat s několika otravnými faktory, ale žádný z těchto faktorů není nějak dotěrný či dokonce ilegální. Otravné faktory jsou v našem slovníku komplexní menu, extrémně dlouhá čekací doba a časté přesouvání od operátora k operátorovi, což často znamená, že musíte stále dokola opakovat informace, které jste již někomu předal.

Ovšem těchto center je bohužel minimum. Většina jich operuje jen za účelem podvodu. Tyto centra fungují jen pro to, aby vás donutila zakoupit produkty či služby, které nepotřebujete a mnohdy ani nechcete. Tyto společnosti se neštítí ničeho, pokud jde o zisk. Operátoři budou agresivně zdvořilí, budou útočit na vaši nejistotu, budou volat několikrát denně či vás budou přímo šikanovat. Operátoři musí prodat určitý počet produktů, nebo se ocitnou bez práce. Díky tomuto faktu je na pracovníky vyvíjen nesmírný tlak.

Budoucnost Call Center

Zeptejte se kohokoliv, kdo kdy pracoval v call centru jaké to bylo. Většinou odpoví, že naprosto příšerné. Budou vám popisovat dlouhou pracovní dobu, minimální plat a naprosto extrémní tlak, který je na ně neustále vyvíjen.

Bohužel se to v blízké budoucnosti asi moc nezmění.

 

Nejnovější hodnocení

  • 797808138       721772552
  • 777567773       728766851
  • 792424473       601293732
  • 736611616       725523050
  • 777776645       777255554
  • 720737595       840222840
  • 737197242       604978936
  • 737889121       773978935
  • 0041779935838       727910811
  • 777555292       792491165
  • 602721709       776151666
  • 723000272       00390917795000
  • 0173184168      
 

podvodník

Starší lidé a podvodníci

Call centrum

Špatné pracovní podmínky volajících

Telesales

Telesales: Prodeje

adblock

Potřebujete si na váš prohlížeč stáhnout Adblocker?

 
 

TOP 20 tohoto měsíce.

  • 773459583 - Dotazník
  • 721229084 - Další
  • 721772552 - Obtěžování
  • 226254647 - Obtěžování
  • 608969066 - Další
  • 774580506 - Klam
  • 776861199 - Neznámé
  • 797808138 - Obtěžování
  • 257080150 - Marketing
  • 725565555 - Další
  • 735199780 - Neznámé
  • 775556167 - Klam
  • 775899999 - Další
  • 725284145 - Další

Číslo týdne.

721229084

  • 7x Důležité
  • 7x Další

Doporučení

Hovor můžete bez problému vzít!

  • Novinky a Články
  • Vytáčecí kódy pro Českou Republiku
  • Právní upozornění
Mobile Version verlassen
de fr it | © stopting 2019